پولی کش هیدرولیک skf

انواع فولیکش هیدرولیک و قیمت و فروش

   Admin        دوشنبه, 24 بهمن 1401       اخبار و مقالات
پولی کش هیدرولیک skf

 

 

فولی کش هیدرولیک EasyPull

پیاده سازی سریع و بدون زحمت بلبرینگ مجهز به بازوهای فنری و طراحی محکم، SKF EasyPull یکی از کاربرپسندترین و ایمن ترین ابزارهای موجود در بازار است. بازوهای فنری با طراحی ارگونومیک، کاربر را قادر می‌سازد تا کشنده را تنها با یک حرکت در پشت قطعه قرار دهد.

 

سیلندر هیدرولیک یکپارچه، پمپ و کشش آماده برای استفاده - بنابراین بدون مونتاژ است و نیازی به خرید قطعات جداگانه نیست.
سوپاپ ایمنی از بارگیری بیش از حد دوک ها و کشنده ها در صورت اعمال نیروی بیش از حد جلوگیری می کند.
نقطه مرکزی فنری روی دوک هیدرولیک اجازه می دهد تا به راحتی کشنده را روی شفت وسط قرار دهید بدون اینکه به شفت آسیبی وارد شود.
TMMA 100H دارای حداکثر نیروی خروج 100 کیلو نیوتن (11.2 تن آمریکا) و یک حرکت طولانی 80 میلی متری (3.1 اینچ) است که اکثر کارهای جداسازی را تنها در یک عملیات تسهیل می کند.
برای پیاده کردن کارهایی که نیاز به نیروی کمتری دارند، SKF یک نسخه 75 کیلونیوتن (8.4 تن ایالات متحده)، TMMA 75H با حداکثر حرکت 75 میلی متر (3 اینچ) را ارائه می دهد.
همراه با قطعات اکستنشن و یک عدد دماغه عرضه می شود
 
 

معرفی پولی کش هیدرولیکی سری EasyPull

پولی کش های هیدرولیکی EasyPull شرکت SKF مجهز به بازو هایی با فناوری فنری ( spring-operated ) میباشند  که بسیار محکم وکاربر پسند هستند و جزء یکی از ایمن ترین ابزار های موجود در بازار میباشند.

این سری از پولی کش های هیدرولیکی SKF به دو دسته TMMA 75H و TMMA 100H تقسیم می شوند. تفاوت کلی این دو محصول در سایز باز شدن دهانه ی آن ها است.

طراحی منحصر به فرد فنری بازو های این پولی کش به کاربر این امکان را می دهد تا تنها با یک حرکت ساده بتوانند پولی کش را در پشت قطعه قرار دهند.

مشخصات محصول:

  • این پولی کش هیدرولیکی دارای سیلندر یکپارچه، پمپ و کشنده ی آماده برای استفاده است، بنابراین نیازی به مونتاژ کردن قطعات یا خرید قطعات جداگانه نیست.
  • نیروی پیاده سازی محصول TMMA 100H حداکثر 100 کیلونیوتن ( 11.2 تن ) و میله ی متحرک آن 80 میلی متر ( 3.1 اینچ است ) که پیاده سازی قطعه را فقط با یک حرکت تسهیل می کند.
  • شیر فلکه این دو محصول به شکلی طراحی شده است که از فشار آمدن بیش از حد به دوک و میله های کشنده جلوگیری می کند.
  • شرکت SKF برای عملیات هایی که نیاز به فشار کمتری دارند، محصول TMMA 75H با نیروی پیاده سازی 75 کیلونیوتن ( 8.4 تن ) و میله متحرک 75 میلی متری ( 3 اینچ ) را پیشنهاد می کنند.
  • نقطه ی مرکزی فنر دار بر روی دوک هیدرولیک این امکان را به کاربر می دهد تا بتوانند عملیات پیاده سازی را بدون آسیب رساندن به شفت انجام دهند.
  • این دو محصول دارای قطعات جانبی هستند



ارتباط با ما
برای ارتباط با ما روی اکانت پایین کلیک کنید