اجاره دستگاه های هایفورس

   Admin        ﺳﻪشنبه, 22 شهریور 1401       اخبار و مقالات
اجاره دستگاه های هایفورس

 

درباره هایفورس

 
Hi-Force طراح، سازنده و تامین کننده ابزارهای هیدرولیک پیشرو در بریتانیا است. طیف وسیعی از محصولات شامل بیش از 2000 محصول از جمله سیلندرهای هیدرولیک، پمپ ها، جک ها، سیستم های جک بالابر، ابزارهای گشتاور، کشنده های پیچ، پمپ های هیدروتست، کیت های کشنده، پرس و برش، شکاف مهره، پخش کننده فلنج و سایر محصولات مرتبط با صنعت
Hi-Force همچنین طیف کاملی از خدمات از جمله اجاره ابزار کوتاه مدت و بلند مدت، راه حل های پیچ و مهره در محل، خدمات بالابر و جک در محل، تعمیر ابزار، تعمیر و نگهداری و کالیبراسیون و طیف گسترده ای از خدمات آموزشی، از جمله مکانیکی مورد تایید ECITB را ارائه می دهد. گواهی یکپارچگی مشترک
 
 
 
 
ساخت
مرکز تولید Hi-Force بیش از 20 دستگاه از جمله 12 دستگاه DMG Mori CNC را در خود جای داده است. آخرین مورد اضافه شده به آرایه DMG Mori یک ماشین 4 محوره و یک سلول تولیدی خودکار با روباتیک برای تولید انواع قطعات در فولاد و آلومینیوم است. 4 دستگاه HAAS CNC و همچنین دستگاه‌های هونینگ عمودی و افقی ناوگان تولیدی را تکمیل می‌کنند که به ما امکان می‌دهد اجزای سیلندر هیدرولیک تا ظرفیت 1000 تن و سکته 1500 میلی‌متر را تولید کنیم.
 
زمینه های تخصص
محصولات Hi-Force هر روز در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی و پالایش، تولید برق، کارخانه‌های فولاد و آلومینیوم، کارخانه‌های کاغذسازی، پالایشگاه‌های قند، راه‌آهن، معدن، ساخت‌وساز، کشتی‌سازی و تعمیر کشتی، استفاده می‌شوند. هوافضا، دفاع، مهندسی سنگین و هزاران شرکت خدمات صنعتی که از این بخش‌های بازار حمایت می‌کنند. ابزارهای هیدرولیک Hi-Force به طور مستمر نیازهای صنعت را در طول ساخت و ساز، تولید، خرابی و تعمیر و نگهداری خاموش معمول برآورده می کنند. علاوه بر 2000 محصول استاندارد، تیم مهندسی و طراحی همچنین قادر به توسعه ابزارهای هیدرولیک طراحی شده سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای دقیق و خاص کاربران نهایی است.
 
خدمت فلسفه اول
تاریخچه Hi-Force از یک شرکت خدماتی سرچشمه می گیرد که خدمات تعمیر و اجاره ابزار را به مشتریان ارائه می دهد. امروزه، هر دفتر منطقه‌ای در سراسر جهان فلسفه «اول خدمات» را حفظ می‌کند و به مشتریان خدمات اجاره ابزار، خدمات در محل، تعمیر ابزار، تعمیر و نگهداری و کالیبراسیون، قراردادهای آزمایش و خدمات و استفاده از محصول، آموزش خدمات و تعمیر را ارائه می‌کند. بسیاری از توزیع کنندگان مجاز ما در سراسر جهان نیز این رویکرد را اتخاذ کرده اند و ارائه کامل Hi-Force را هم از محصولات و هم خدمات ارائه می دهند.
 
پشتیبانی و خدمات جهانی
شبکه دفاتر منطقه‌ای Hi-Force به ایران  آذربایجان، ایتالیا، مالزی، هلند، عربستان سعودی و سه مکان در امارات متحده عربی گسترش می‌یابد که هر کدام دارای سهام قابل توجهی هستند و امکانات خدمات پس از فروش از جمله خدمات، تعمیر، کالیبراسیون و آزمایش دارند. به طور کامل از فعالیت‌های دفتر منطقه‌ای پشتیبانی می‌کنند و توزیع‌کنندگان رسمی و مجاز هستند که در بیش از 100 کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کنند. قرارهای اضافی توزیع کننده فرآیندی مداوم است تا اطمینان حاصل شود که محصولات و خدمات Hi-Force برای کاربران نهایی در هر کشوری در جهان در دسترس هستند.
 
شرکت آرش تولز نمایندگی هایفورس در ایران در خدمت شماست برای پاشخ گویی به سوالات شما



ارتباط با ما
برای ارتباط با ما روی اکانت پایین کلیک کنید