بولت تنشنر چیست | بولت تنشنر هیدرولیکی

   Admin        جمعه, 04 شهریور 1401       اخبار و مقالات
بولت تنشنر چیست | بولت تنشنر هیدرولیکی

 

 

در این مقاله می خوانید بولت تنشنر و بولت تنشنر هیدرولیکی چیست. همچنین می توانید خرید بولت تنشنر و بولت تنشنر هیدرولیکی را به طور مسقیم از تولید کننده، با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. کاچار ابزار، تولید کننده انواع ابزار آلات هیدرولیکی صنعتی و تنشنر در ایران است.

بولت تنشنر چیست؟

بولت تنشنر به انگلیسی " Bolt Tensioner " نام وسیله ای برای بازو بسته کردن پیچ هایی که سختی بسته شده و بسیار هستند می باشد. این پیچ ها برای باز شدن نیاز به ابزار ویژه به نام بولت تنشنر دارند؛ زیرا بسیار حساس هستند و باز کردن آن نیاز به قدرت بالایی دارد. کاربرد بولت تنشنر برای کاخانجات صنعتی از ابزارهای ضروری به شمار می رود زیرا در کارخانجات، اغلب از پیچ های با حساسیت بالا استفاده شده است که به طور مداوم نیاز به باز و بسته کردن دارند.

حساسیت باز کردن این پیچ ها به گونه ای است که حتی اگر کوچک ترین فشاری بر پیچ وارد شود، آسیب دیده و کاربری خود را از دست خواهد داد. بنابراین استفاده از بولت تنشنر در کارخانجات صنعتی، از ابزارهای ضروری برای تسریع در روند بازکردن و بستن این نوع پیچ های حساس می باشد.

خرید انواع بولت تنشنر

انواع بولت تنشنر توسط گروه صنعتی کاچار ابزار، طراحی و تولید می شود. هر یک از انواع بولت تنشنر تولید شده با توجه به نوع کاربرد آن طراحی شده است. گروه صنعتی کاچار ابزار، اولین تولید کننده انواع بولت تنشنر در ایران است. برای مشاوره انتخاب بهترین نوع بولت کاربردی و خرید انواع بولت تنشنر می توانید از طریق تماس با کارشناسان این شرکت اقدام نمایید. انواع بولت تنشنر تولید شده توسط اچار ابزار، دارای عمر بالا و کیفیت و قدرت بسیار بالا هستند. این بولت ها شامل انواع ﺑﻮﻟﺖ ﺗﻨﺸـﻨﺮ ﯾﮏ، دو و ﺳﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮدﮐﺎر ﭘﯿﺴﺘﻮن و ﺗﻨﻮع در ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻮﮐﺖ ﻫﺎ می باشند. بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت توسط گروه صنعتی کاچار ابزار ارائه می شود.

این شرکت کیفت در طراحی و تولید را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. بنابراین به تولید مجموعه ای از محصولات متنوع و با کیفیت پرداخته است که با زمان تحویل مناسب، خدمات پس از فروش سریع و قیمت مناسب ارائه می شود. کاچار ابزار علاوه بر تولید مدل های مختلف بولت تنشنر استاندار، قابلیت طراحی و تولید انواع بولت تنشنر، بصورت اختصاصی و سفارشی را دارا می باشد. بنابراین قابلیت قبول انواع سفارشان در ابعاد مختلف و باقابلیت های سفارشی را نیز دارد.

بولت تنشنر هیدرولیکی

جهت استفاده از بولت تنشنرها نیاز به پمپ هیدرولیکی فشار بالا وجود دارد. معمولا در این نوع بولت از انواع پمپ های دستی یا الکتریکی استفاده می شود. از ویژگی های دیگر بولت تنشنرها جلوگیری از انواع آسیب دیدگی در محل تکیه گاه مهره، در مقایسه با استفاده از آچار ترک های هیدرولیکی است.

بولت تنشنر هیدرولیکی فشارقوی ابزار مخصوص باز و بست انواع پیچ است. این محصول ایجاد گشتاور دقیق و قابل کنترل جهت اتصالات موجود در صنایع مختلف را دارد. این صنایع شامل سنعت نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، کشتیرانی و دریایی، برق و نیروگاهی، فولاد و ... است. برای مشاوره انتخاب بهترین نوع بولت تنشنر کاربردی و خرید انواع بولت تنشنر سفارشی می توانید از طریق تماس با کارشناسان این شرکت اقدام نمایید.




ارتباط با ما
برای ارتباط با ما روی اکانت پایین کلیک کنید