پولی کش چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

   Admin        ﺳﻪشنبه, 08 شهریور 1401       اخبار و مقالات
پولی کش چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

 

پول کش چیست ؟

با ماهمراه باشید تا به این سوال شما : پولی کش چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ پاسخ دهیم  پولی کش یا یک کشنده با طراحی خوب می تواند در هزینه، زمان و ایمنی صرفه جویی کند.
 
پولی کش ها یا کشنده ها در پیکربندی های مکانیکی یا هیدرولیکی با انواع لوازم جانبی اختیاری موجود هستند که دامنه کاربرد را افزایش داده و کاربرد را افزایش می دهد. نیروی اعمالی هیدرولیکی ظرفیت کشش را افزایش داده و خستگی اپراتور را کاهش می دهد.
ضرب المثل "اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید" در مورد کار با ماشین آلات سنگین صدق نمی کند. تجهیزاتی مانند پمپ‌های فرکینگ، موتورها، توربین‌ها و موارد دیگر همگی به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند تا زمان از کار افتادگی را محدود کرده و مطمئن شوید که به طور ایمن و کارآمد به کار خود ادامه می‌دهند.
یک عملیات حیاتی برای خدمه تعمیر و نگهداری که در تولید، پالایش، تولید برق و صنایع نفت و گاز کار می کنند، حذف قطعات از شفت است. این معمولاً فرآیندی زمان‌بر است که با روش‌های غیر متعارف، خدمه تعمیر و نگهداری را در معرض خطر قرار می‌دهد.
با این حال، ابزاری وجود دارد که متخصصان صنعت برای این کارهای تعمیر و نگهداری از آن استفاده می‌کنند که فرآیند زمان‌بر و بعضاً ناایمن برداشتن پین‌ها، چرخ‌دنده‌ها، یاتاقان‌ها و چرخ‌ها را از شفت‌ها حذف می‌کند. این ابزارها به درستی پولی کش یا «کشنده» نامیده می شوند.
کشنده ها در پیکربندی های مکانیکی یا هیدرولیکی با انواع لوازم جانبی اختیاری موجود هستند که دامنه کاربرد را افزایش داده و کاربرد را افزایش می دهد. کش‌کش‌های مکانیکی ابزارهای کوچک‌تر، دستی و آچاری هستند که راه‌حلی ایده‌آل برای کشیدن چرخ‌های کوچک تا متوسط، چرخ‌دنده‌ها، یاتاقان‌ها و سایر قطعات مشابه نصب‌شده روی محور در خودروها تا صنایع سبک هستند. در حالی که کشش‌های هیدرولیک بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند، توسط یک سیستم هیدرولیک قدرتمند 10150 PSI برای مشاغل سبک تا صنعتی سنگین کار می‌کنند. نیروی اعمالی هیدرولیکی ظرفیت کشش را افزایش داده و خستگی اپراتور را کاهش می دهد.
 
nerpac اخیرا دو سری کشش Sync-Grip و Lock-Grip puller را معرفی کرده است. هر دو در پیکربندی مکانیکی و هیدرولیکی موجود هستند. سری کشش های Sync-Grip و Lock-Grip دارای حرکت فک خود محور و همزمان برای نصب سریع و آسان کشنده و برداشتن جسم هستند. کشنده های Lock-Grip با مکانیزم قفل کردن، کنترل بیشتری را به فک های کشنده ارائه می دهند که در آن یک دسته حرکت فک را کنترل می کند و فک ها را در جای خود قفل می کند.
کشنده ها مزایای بسیاری را برای طیف وسیعی از صنایع ارائه می دهند. در اینجا برخی از دلایلی که خدمه تعمیر و نگهداری و مهندسین قابلیت اطمینان اعتماد خود را به کشنده ها برای ارائه سالها کار بدون مشکل، حتی برای سخت ترین کارها، معطوف کرده اند، آورده شده است.
 

مزایای پولی کش چیست

ایمنی

ایمنی اولویت اصلی همه سرپرستان تعمیر و نگهداری یا اعضای خدمه است. این امر به ویژه در خطرناک ترین شرایط صادق است. برداشتن بلبرینگ پوشیده از زنگ، خاک و گریس از دستگاه برای اولین بار در پنج سال گذشته منجر به وضعیت خطرناکی می شود که در آن یک حرکت اشتباه می تواند کشنده باشد. کشنده ها با استفاده از دو یا سه فک که در هنگام بیرون کشیدن جسم از موقعیت اصلی خود روی آن قرار می گیرند، امکان حذف ایمن و کنترل شده قطعات از تجهیزات را فراهم می کنند.
 
با کشش، اپراتور کنترل را در دست دارد، زیرا جسم شل می شود. با این حال، حتی در آن زمان، هنگامی که جسم آزاد می شود، اپراتور همچنان می تواند در موقعیت خطرناکی قرار گیرد. آزاد شدن کشش ایجاد شده بین کشنده و جسم باعث می شود که شیء آزاد شود. کشنده Lock-Grip یک راه حل کنترل شده ارائه می دهد. اجسام در طول فرآیند حذف با طراحی مکانیزم قفل منحصربه‌فرد به طور محکم کنترل می‌شوند و تقریباً خطر ضربه زدن خطرناک را از بین می‌برد.
 
پولی کش چیست
 

اثربخشی زمان

بدون کشنده، تکنیک های جایگزین زیادی وجود دارد که برای بیرون کشیدن قطعات از شفت استفاده می شود. با این حال، کشنده ها فرآیندهای وقت گیر و ناامن چکش زدن، شعله زدن و کنجکاوی را حذف می کنند. در طول تعمیر و نگهداری معمول، اگر یکی از این تکنیک ها استفاده شود، مقدار زیادی از زمان و تلاش برای انجام کارهایی که کشنده ها می توانند به سرعت و کارآمد انجام دهند، تلف می شود، بدون اینکه آسیبی به تجهیزات جسم وارد شود.
کشش های Sync-Grip و Lock-Grip با حمل و نقل آسان و راه اندازی سریع می توانند در زمان صرفه جویی کنند. به دلیل حرکت فک های کشنده ها به صورت هماهنگ، کشنده ها قادر به دستیابی به حداکثر کارایی هستند. این امر باعث می‌شود کش‌کش‌ها خود محور باشند که خطر آسیب رساندن به جسم، شفت یا کشنده را کاهش می‌دهد. قفس سایر کشنده ها حجیم است و هنگام قرار دادن کشنده ها روی اجسام مانع ایجاد می شود. با طراحی Lock-Grip puller، با جایگزین کردن قفس با مکانیزم قفل در پشت کشنده Lock-Grip، دسترسی بیشتری دارید که امکان حذف اجسام ضخیم تر را فراهم می کند.
 

کاهش نیروی انسانی

کاهش نیروی انسانی مورد نیاز هنگام استفاده از کش‌کش‌ها، ارتباط نزدیکی با اثربخشی زمان دارد. در طول تعمیر و نگهداری، اگر از کش‌کش‌ها استفاده نمی‌شود، ممکن است نیاز باشد که یک خدمه کامل برای خارج کردن یک شی از شفت کار کنند.
با کشش های مکانیکی، نیاز به اپراتور جرثقیل و جرثقیل یا خدمه برای کار وینچ ها برطرف می شود. یک نفر به سادگی می تواند کار دو یا سه نفره را با کشش Mechanical Sync-Grip و Lock-Grip انجام دهد. این کار باعث آزاد شدن نیروی انسانی برای استفاده در جاهای دیگر در طول تعمیر و نگهداری می شود، در نتیجه زمان خرابی و زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.
کشنده ها ابزار تعمیر و نگهداری ضروری برای متخصصانی هستند که در صنایع مختلف مشغول به کار هستند. کشش‌های Sync-Grip و Lock-Grip Enerpac ابزارهای عالی برای حذف سریع و ایمن اشیاء روی شفت هستند.
Enerpac یک رهبر بازار جهانی در ابزارهای هیدرولیک فشار بالا، محصولات نیروی کنترل شده و راه حل هایی برای موقعیت یابی دقیق بارهای سنگین است. تمرکز ما این است که گسترده‌ترین خط محصولات و لوازم جانبی را به مشتریان خود ارائه دهیم که نیرو را به حداکثر می‌رسانند - برای افزایش بهره‌وری و ایمن‌تر و آسان‌تر کردن کار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشش های Sync-Grip و Lock-Grip، از وب سایت ما دیدن کنید. برای خرید این محصولات و بهره مندی از تخفیف محدود اینجا را کلیک کنید: آن را بکشید! تخفیف تبلیغاتی
 
 

ویژگی ها پولی کش چیست 

 
• اسپلیتر یاتاقان قدرت هیدرولیک 10 تن
• اجازه کشیدن قطعات بدون آسیب بر روی کامیون ها، تجهیزات ساخت و ساز خارج از جاده و ماشین آلات را می دهد
• قابلیت دسترسی طولانی • آداپتور پله پله برای کار بر روی شفت ها یا محفظه های توخالی گنجانده شده است
• در یک کیف حمل استیل عرضه می شود برنامه های کاربردی این کشنده بلبرینگ هیدرولیک که گاهی اوقات به عنوان کشنده چرخ دنده نیز شناخته می شود، برای برداشتن اقلام نصب شده روی شفت به گونه ای که نیازی به چکش کاری یا گرمایش نباشد، ایده آل است. این برای حذف ایمن و آسان یاتاقان ها، چرخ دنده ها و چرخ دنده ها طراحی شده است و در کاربردهای خودروسازی و مهندسی مانند:
 

کاربردهای  فولی کش

• دینام
• ژنراتورها
• لوازم خانگی
• ابزار و پمپ های برقی
هنگام انتخاب یک کشنده برای کار خود به چه نکاتی توجه کنید؟ پخش یاتاقان کش؟ با عرض قسمتی که باید کشیده شود تعیین می شود. دسترسی به کشنده بلبرینگ؟ باید حداقل مساوی یا بزرگتر از عمق قسمتی باشد که باید بردارید. نیروی کشنده یاتاقان؟ اگر قطعات زنگ زده را جدا می کنید یا جایی که سطح تماس زیادی وجود دارد، نیروی بیشتری لازم است. کششی را در نظر بگیرید که قطر پیچ نیرو حداقل نصف اندازه شفت روی موردی است که باید آن را بردارید. هنوز مطمئن نیستید که کدام کشش را انتخاب کنید؟ از بزرگ‌ترین بعدی استفاده کنید زیرا یک کشنده یاتاقان کم‌اندازه سرعت کار را کاهش می‌دهد و هیچ‌کس برای آن وقت ندارد. آرش تولز هدف آرش تولز این است که برای اطمینان و ارزش برای پول، برند مورد علاقه شما باشد. ما قطعات عالی را با قیمت های عالی تهیه می کنیم و همه چیز را با کارشناسان داخلی خود آزمایش می کنیم تا کیفیت مورد نیاز شما را تضمین کنیم. وقتی صحبت از ابزارها می شود، می دانیم که تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. به این ترتیب، ما انواع مختلفی از ابزارهای اصلی و تخصصی را برای مطابقت با هر برنامه ای موجود می کنیم. خواه یک برقکار حرفه ای، لوله کش، سازنده یا علاقه مندان به باشید، اینجاست تا از شما پشتیبانی کند.



ارتباط با ما
برای ارتباط با ما روی اکانت پایین کلیک کنید